Technická podpora

Priority naší TP:
1. Podpora a pomoc našim stávajícím zákazníkům, především těm, kteří u nás mají Full Servis.
2. Realizace dodávak technologií a materiálů našim novým, reálným zákazníkům.
3. Zodpovídání dotazů (telefonicky, e-mailem) relevantním, tedy potencionálním zákazníkům, kteří u nás již mají např. vytvořenou objednávku, apod.
4. Zájemci o dodávku technologií naší nabídky, školení, zkoušku či jiné služby našeho portfolia.
5. Ostatní, ale jen okrajově.

Vážený zákazníku, v případě, že máte u nás zakoupené a námi dodané jakékoliv zboží a nevíte si s čímkoliv rady, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.
Proto volejte, pište nebo nás osobně navštivte. Pro urychlení vašeho požadavku si prosím připravte vaše registrační/uživatelské číslo nebo vaše IČ, případně číslo faktury nebo jiného dokladu, kterým jste zařízení, materiál nebo cokoliv jiného, čeho se Váš dotaz týká, u nás pořídil.
V případě, že nejste našimi zákazníky, i tak se Vám pokusíme poradit nebo pomoci, mějte však prosím strpení, jelikož právě v tuto stejnou dobu můžeme vyřizovat požadavky našich zákazníků, kteří se se svými dotazy nebo požadavky obrátili na nás před Vámi.