Kompresor diesel: Dieselový (spalovací, naftový), vlečný (stavební) kompresor vhodný pro mobilní tryskání v terénu.

V této nabídce se jedná o vlečný dieselový kompresor od renomovaného českého výrobce, fy. ATMOS

Tyto pojízdné/mobilní kompresory (PDP a PDK) jsou vyráběné ve výkonovém rozmezí (2 m3/min. - 5 m3/min.) a pohání je špičkové dieselové motory (Perkins, Kubota, Caterpillar). Do jejich bytelné konstrukce, zejména co se týče kompresorových/tlako-vzdušných agregátů, ale i podvozku a karosérie se promítá více jak šedesáti-letá tradice vývoje i výroby dieselových kompresorů Atmos. 

Díky těmto atributům jsou pojízdné kompresory ATMOS robustní a spolehlivé, schopné práce i ve velmi náročných podmínkách různých pracovišť, především stavenišť, tedy při extrémních teplotních výkyvech, prašném prostředí (pískování) a co nejvíce jejich uživatelé oceňují je, že odolávají a fungují i při ne vždy dokonalé či nepravidelné údržbě.
Proto také obstály, při provozních zkouškách, i v těch nejnáročnějších / extrémních klimatických podmínkách (horko, zima, prach), na ruské Sibiři nebo v pouštních zemích.
Právě pro tyto své přednosti, volíme a doporučujeme tyto kompresory i pro pískování / tryskání.

1a.) Tento typ dieselového kompresoru této nabídky (PDP35) má produkci stlačeného vzduchu, což je hlavní požadavek na kompresor používaný nejvíce k tryskání, 5m3/min. (5000l/min.), při výtlaku 8bar, což je nejideálnější poměr množství vzduchu a tlaku (jsou totiž kompresory co dávají více vzduchu, ale při menším tlaku a naopak, tedy mají větší tlak, ale vyrobí méně vzduchu). Tento kompresor je osazen dvěma provozními výstupy s individuálním připojením a odběrem vzduchu, kdy každý tento výstup má svůj vlastní uzávěr/ventil. Ve spojení s tímto kompresorem a zde uvedenou mobilní pískovačkou jsou výstupy tlakově regulovatelné, v diferenci min/max. (0-8bar).

PDP35 je vybaven motorem Perkins (GB/USA) nebo Kubota (Japan) ... v této naší nabídce se konkrétně jedná o kompresor osazený motorem Perkins (404D-22), s prac. výkonem 36kW. Právě ten se vyznačuje ne jen svou vysokou kvalitou a dobrou sofistikací, ale především bytelností a odolností při vysoké zátěži (tzv. dříč), tudíž je spolehlivý a má i dobrou ekonomiku (spotřeba) a komfort (hluk a emise) provozu, díky čemuž je schopen fungovat i v těch nejnáročnějších/extrémních podmínkách, přičemž splňuje veškeré legislativní nezbytnosti EU (CE).

Tento typ kompresoru (PDP28) se nabízí ve dvou tažných variantách a to s bržděnou, výškově ne-stavitelnou oji ... a s bržděnou i výškově stavitelnou oji, obě pak s ruční, hydraulickou parkovací brzdou a v anti-korozní, pozinkované povrchové úpravě. Elektrické připojení na tažné zařízení je jak nové (13 pólů), tak i staré/redukované (13/7 pólů).

U všech mobilních - pojízdných - tažných kompresorů ATMOS je nezbytnou součástí vleku, na kterých jsou tyto kompresory instalovány, jeho zadní osvětlení. Tudíž z nabídky příplatkových opcí je nutno pořídit zadní ochrannou hrazdu - nárazník se světly, elektroinstalací a zástrčkou, kde všechny tyto komponenty, včetně montáže, jinak možno i samostatně, ve výši 8.500,- Kč, jsou již součástí této naší cenové nabídky.

Objem palivové nádrže je 60+10l, což obvykle vystačí na cca 12-14MTH plného provozu = 2 běžné, pracovní směny.

Průměrná spotřeba tohoto kompresoru je dle reálného zatížení cca 4,5l/1MTH. Splňuje EU emisní normy CE.

Relativní tichost chodu, poměrně dobře odhlučněná skříň i antivibrační uložení tohoto dieselového kompresoru zaručuje se svými cca 96dB pozitivně nízkou hladinu provozního hluku (LWA).

Celková (provozní) hmotnost tohoto typu kompresoru (PDP35) je v základu 850kg, včetně všech opcí 1000kg.

Tyto kompresory se dodávají v základním barevném provedení skříně/karosérie (žlutá, zelená, červená), s černým podvozkem. Za příplatek (10000,- Kč/390 Euro) je možno zbarvení karosérie udělat v jiném, zákazníkem požadovaném odstínu běžné pastelové barvy. Typ/druh barvy je prášková/komaxit.

1b.) Dodatečně je možno již v prvovýrobě tento kompresor dovybavit mimo jiné přídavným, integrovaným dochlazovačem/sušičkou (model PDP35+D), což uživatelům používající tento kompresor zejména k pískování / tryskání, doporučujeme.

Více informací (popis, parametry, použití) k tomuto produktu naleznete v příloze, výše na této stránce, ve složce ,,KE STAŽENÍ".

Servisní místa kompresorů ATMOS: Přes 30 firemních i autorizovaných/smluvních servisních partnerů v ČR pro záruční/garanční i pozáruční servis a opravy.



PŘÍKLADY PŘÍSLUŠENSTVÍ, DOPLŇKŮ A VYSPĚLOSTI DIESELOVÝCH KOMPRESORŮ ATMOS

1. Ovládací a řídící panel provozních parametrů dieselových kompresorů Atmos

2. Elementy regulace, přimazávaní, apod. dieselových kompresorů Atmos

3. Výfuk v různém provedení dieselových kompresorů Atmos

4. Integrovaný dochlazovač/sušička vzduchu dieselových kompresorů Atmos

5. Elektro skříň integrovaného generátoru/elektrocentrály (až 7,5kW) dieselových kompresorů Atmos

Napsat svou recenzi

Dieselový kompresor ATMOS-CZ, PDP35 + D, CE (P. B. oj)

Dieselový kompresor ATMOS-CZ, PDP35 + D, CE (P. B. oj)

Mobilní dieselový kompresor: Diesel, vlečný, mobilní (stavební), šroubový kompresor ATMOS-CZ, PDP35+D, vhodný např. ve spojení s mobilní pískovačkou pro volné pískování / tryskání v terénu (interiéry, exteriéry).
Tento model je ve verzi - s podvozkem a oji: pevný (výškově nestavitelný), bržděný.
Agregát s integrovaným/zabudovaným dochlazovačem/sušičkou

Český výrobce. Garance kvality.

Napsat svou recenzi

Podobné a související zboží i služby